چگونه خود را بیاراییم

ساخت وبلاگ

کیت باردارینحوه استفاده از انواع کیت بارداری ,تشخیص بارداری و حاملگی +خرید

کیت تخمک گذاری و یا دستگاه تست بارداری :ابتدا در مورد چگونه ای کار و چگونگی نحوه ی تشخیص در کیت بارداری صحبت میکنیم بهتر است شما عزیزان نیز مطلب را کامل بخوانید تا در این زمینه آگاهی کامل کسب کنید اما اگر میخواهید سریع نحوه استفاده کیت بارداری را بدانید در پایین مقاله کامل توضیح داده شده است.

اساس کار بیبی چک baby check پیدا کردن هورمون HCG است که با روش های سرولوژی انجام میشود در حالت طبیعی در 15 روز اول یک دوره ی قاعدگی هورمون LHو هورمونFSH باهم ترشح میشوند این هورمون ها بر تخمدان اثر کرده وباعث آزاد تخمک از فولیکول میگردد.

به سایت   https://mentoshop.ir/babycheck مراجعه کنید .

و در ادامه تولید جسم زرد را داریم که پروژسترون ترشح میکند پروژسترون بر روی دیواره ی رحم اثر کرده و باعث تغذیه و عدم فروریزی آن میشود خب حالا اگر لقاح صورت نگیرد هورمون های LHو FSHترشحشان کاهش و جسم زرد نیز پروژسترون ترشح نمیکند

پس دیواره ی رحم تغذیه نمیگردد پس فرو میریزد که ما آن را به شکل خون که از واژن خارج میشود میبینیم اما اگر لقاح صورت گیرد اینجاست که یک سلسله هورمون تولید میگردد و بر جسم زرد اثر میگذارد وباعث ادامه یافتن ترشح پروژسترون از آن میشود یک هورمون از این سلسله هورمون ها HCG است که بعد از حدود یک هفته بعد از لقاح در ادرار یافت میشود که ما با انجام تست سرولوژی  بر روی ادرار آن را شناسایی کنیم به این گونه که این هورمون محلول در آب است کافیست یک ماده که قادر است با ان ترکیب شود و باعث رسوب آن گردد

به ان اضافه شود اگر رسوب دیدیم پس HCG وجود دارد اگر ندیدیم وجود ندارد و فرد حامله نیست کیت تست بارداری کارش این است و کیت تشخیص بارداری این عمل را سریعا انجام میدهد

قبل از گفتن نحوه خواندن کیت بارداری و نحوه استفاده از کیت بارداری کمی در مورد قیمت کیت بارداری و نحوه خرید کیت بارداری شاید صحبت کنیم و آیا دقت کیت بارداری به گونه ای است که مارا مطمئن کند و یا خیر این گونه نیست و تا درصدی این اطمینان را برای ما حاصل میکند و ما باید همیشه نگران باشیم و یا انواع کیت بارداری که در بازار موجود است همگی معتبر هستند.









نحوه استفاده از کیت تخمک گذاری:

ادرار را در محفطه ای تمیز که عاری از مواد دیگر باشد بریزید از انجا که ترشح هورمون اچ سی جی در ابتدای صبح بیشتر است این کار را بهتر است در همین زمان انجامم دهید البته لزومی ندارد

نوار دستگاه تست بارداری را خارج و در ادرار فرو برده تا خط ماکسیموم دیگر بیشتر از این خط فرو نبرید

حدود 4 ثانیه صبر کنید تا ادرار و نوار خب تماس پیدا کنند

باتوجه به رنگ ممکن است یکی از حالات زیر اتفاق بیافتد و نتیجه آن گفته شده است

اگر پس از گذشت حدود 45ثانیه 2 خط قرمز رویت شده نتیجه مثبت

اگر بعد از حدود10ثانیه رنگ رویت شد شما مشکوک به حاملگی هستید چند روز متوالی برای گرفتن جواب درست اقدام کنید

حضور یک نوار رنگی در ناحیه ی کنترل جواب منفی است .














ممکن است نحوه رنگ و طرح کیت ها متفاوت باشد اما نگران نباشید روی جلد آنها با تصویر نحوه مثبت و منفی را نشان می دهند .

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : کیت بارداری, نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 304 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 23:18

تور لحظه آخری هند؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در پایین آسیا می باشد که مرکز آن دهلی نو می باشد.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی بسیار بااهمیت می باشد و به سرعت هم در روند روبه جلو رفتن می باشد.

طبق گزارش ها از منابع رسمی رتبه هند در سال 2015 در زمینه گردشگری و سفر از میان 141 کشور 52 می باشد.همچنین هند دارای رتبه 7  گردشگری و سفر در میان کشور های آسیایی میباشد.وزارت گردشگری هند نیز با توجع به درآمد فراوآن بخش گرشگری و توریستی به دنبال سیاست های توسعه و ترویج این صنعت در هند میباشد.از دیدنی های هند می توان به : تاج محل, بندر گوا, مرداب کِرالا, غارهای بلوم, جزایر آندامان و نیکوبار اشاره کرد.بر اساس رسم هندی ها، لباس بپوشید.

آگاه باشید که هند فرهنگی نسبتا سنتی دارد. پوشاندن بازوها و پاها، قدمی است برای احترام به فرهنگ آنان است. هندی ها کسانی را که با فرهنگشان آشنا نیستند می بخشند اما شما خیلی سریع می توانید با رعایت مواردی کوچک احساس خوبی در آنها ایجاد کنید. برای مثال: قبل از ورود به خانه کسی، کفش های خود را درآورید. این نکته درباره ورود به یک مکان مقدس( مانند یک مقبره یا حرم) نیز صدق می کند. اگر بیرون از مغازه ای کفش دیدید، یعنی شما هم کفشهای خود را قبل از ورود درآورید.
مراقب حرکات دست و پای خود باشید.

در کشور هند، پای انسان عضوی غیر تمیز پنداشته می شود، بنابراین اگر با پای خود چیزی را لمس کردید بهتر است که سریعا عذرخواهی کنید. به طور مشابه، خوردن یا دادن اشیا با دست چپ نیز به دلایلی ناخوش آیند است. اگر درباره رسم و رسومات محلی مطمئن نیستید، به سایرین نگاه کنید که چه کار می کنند و تقلید کنید.

هند
به یاد داشته باشید، زمان در هند نسبی است.

در هند اگر قرار باشد که دوستتان تا ۵ دقیقه دیگر به شما ملحق شود، ممکن است حتی تا نیم ساعت منتظر بمانید. ترافیک و دیگر وقفه ها در هند عادی هستند و مردم بومی بسیار صبورند. برای زمان های انتظار غیر منتظره خودتان را زیاد ناراحت نکنید. خیلی از دفاتر دولتی و مغازه ها بعد از ظهر ها برای ناهار بسته می شوند.

هند
ایمن باشید.جمله «تنها به کوچه های خلوت نروید» شاید تکراری باشد، اما برای جلوگیری از بروز خطرهای غیر منتظره لازم است که تکرار شود. حمل مقدار زیادی پول نقد هیچ کجا خوب نیست اما در شهرهای شلوغ جیب بری یکی از مشکلات ناخوشایند است. به گردشگران تازه وارد پیشنهاد می شود که خونسرد باشند و به راحتی عصبانی نشوند.هند
برای آلودگی صوتی آماده باشید.یک راه برای اینکه حداقل در سرتان حریم شخصی خود را حفظ کنید این است که در گوش های خود هدست قرار دهید تا کمی از صدای اطراف را کم کنید. هیچ صدایی مانند همهمه و غوغای ممتد یک شهر شلوغ هندی نیست!

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 336 تاريخ : چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت: 12:37

تاسیس وب سایت مجانی
این محتوای توسط وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.
اين روزها تارنما هاي زیادی هستند که امکان ايجاد يک وبسايت رایگان را به شما ميدهند و براي ايجاد کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک وب سايت جداگانه براي خود ایجاد کنيد. در ادامه برخي از اين تارنماها و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

سرويس سایت گوگل : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد سایت اختصاصی است. امکان آپلود فايل ، تصویر و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس دلخواه ايجاد کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب هست .


سرويس weebly.com : اين سایت قالب های آماده ی زیادی دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين پایگاه اینترنتی اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML پایگاه اینترنتی خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای مد نظر خود را نيز به پایگاه اینترنتی اضافه کنيد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 325 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:14

● چه کسانی به seo احتیاج دارند ؟

هر وب سایتی که به طرف حرکت میکند ، باید صفحات وب خود را برای موتورهایسایتهای جستجوکننده بهینه سازی کند.

 هدف نهایی یک جلب کاربران اینترنتی هستند و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از استفاده کنندگان

اینترنت وب سایت ها را در موتورهای جستجوگر یافته اند اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت تازه و یا به روز کردن قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در الویت بگذارید به خاطر داشته باشید که سئو شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک وبسایت نیازمندید گ

به چه خاطر شما به یک سایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود به قرن 21 :

همانطور که میدانید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و کامینیکیشن نام گذاشته شده و عصر جدید و بزرگی با اسم |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکلگیری و توسعه است ، دنیایی که درون آن مردم با بهرگیری از آخرین علم ها و حرکت در محدوده های دانش نوین ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با بهرگیری از آن بتواند بر زمان و مکان حکمرانی کند. برای حضور در این جهان بزرگ و پرظرفیت محتاج یک مشخصه می باشید. و سایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این دنیای  پر رمز و راز است.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 311 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 12:33

ساخت سایت مجانی
این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت ارزان تولید شده است.
اين روزها تارنما هاي زیادی هستند که امکان ايجاد يک سایت بدون هزینه را به شما ميدهند و براي راه اندازی کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک سایت جداگانه براي خود تاسیس کنيد. در ادامه برخي از اين پایگاه های اینترنتی و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

سرويس Sites گوگل : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد سایت انفرادی است. امکان آپلود فايل ، نمایه و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس مورد نظر راه اندازی کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب میباشد .


خدمات weebly.com : اين تارنما قالب های آماده ی خیلی زیادی دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين وب سایت اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML وب سایت خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای دلخواه خود را نيز به وب سایت اضافه کنيد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت: 13:23

تور ارزان ارمنستان از جمله سفرهایی است که متقاضیان زیادی دارامی باشد.سرزمین ارمنستان نیز توانسته می باشد.

نواحی مهم ارمنستان

ناحیه مرکزی: مرکز سیاسی ارمنستان و پایتخت آن یعنی ایروان در این ناحیه قرار گرفته است. بیشتر موزه‌ها و مراکز فرهنگی در ایروان قرار دارند. همینطور آتشفشان ۴۱۰۰ متری آراگاتس (Aragats) و صومعه‌های Gekhard و Khor Virap نیز در این منطقه واقع اند. بیشتر این ناحیه در جلگه‌ی خشک و مسطح آرارات واقع است.

ناحیه دریاچه سوان: این ناحیه در اطراف دریاچه سوان با ارتفاع دوهزار متری واقع شده و بسیار زیباست بطوریکه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این ناحیه چندین کلیسا و صومعه‌ی تاریخی وجود دارد و ساحل آن همواره پرجمعیت است.

قسمت جنوبی: نواحی مرزی این کشور با ایران را شامل می‌شود که غارهای جالب و بناهای مسیحی زیبایی دارد مانند صومعه های تاتِو و نوراوانک، غار موزرو و کاروانسرای سلیم.

قسمت شمالی: قسمت های مرزی ارمنستان با گرجستان در شمال که ناحیه‌ای کوهستانی و بسیار زیبا بوده و کلیساها و صومعه‌های متروکه‌ی بسیاری دارد. دره‌ی رود Debed و ناحیه «شامشادین» جزء قسمت های بسیار زیبا و تقریبا بکر این ناحیه محسوب می‌شوند.

ارمنستان
شهرهای مهم و دیدنی ارمنستان

طبیعت زیبای ارمنستان به تنهایی می‌تواند انگیزه‌ای بسیار قوی جهت سفر به این کشور باشد اگرچه تاریخ کهن این سرزمین مخصوصاً تاثیری که دین مسیحیت بر فرهنگ و معماری آن گذاشته، بسیار قابل توجه است.

ارتفاعات این کشور با پوشش گیاهی منحصر بفرد خود و چشمه‌های آب‌گرم و معدنی قابل نوشیدن، دریاچه‌های کوچک قابل شنا در ارتفاعات، امکان اسکی روی برف، قایق‌رانی و اسکی روی آب در دریاچه سوان (۴۰ کیلومتری ایروان) در کنار آثار باستانی و کلیساها و صومعه‌های چندصد ساله این کشور از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری آن محسوب می شوند.

ایروان: پایتخت این کشور و البته بزرگترین شهر آن علاوه بر بناهای تاریخی همچون قلعه اربونی و مسجد آبی، دارای ساختمان‌ها و خیابان‌هایی با معماری بسیار زیبایی شبیه شهرهایی چون وین اروپاست که حمایت مالی این طرح‌های معاصر از سوی شوروی سابق انجام می‌شد.

ارمنستان

میدان آزادی، ساختمان ماتناداران و خیابن ماشتوتس و از همه مهم‌تر ساختمان بزرگ اُپرا از جمله‌ی این طرح‌ها هستند.

دیلیجان ( تاووش مارز): ناحیه‌ای جنگلی و پرجمعیت که سوئیس کوچک نامیده می‌شود. این شهر به سبب آب و هوای بسیار تمیز و سالم و محیط طبیعی زیبایش شاهد سکونت بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور ارمنی است. در این ناحیه می توانید از چندین صومعه‌ی تاریخی همچون هاخارتسین و ماتوسا دیدن کرده و سری به دهکده‌ی ملوکان بزنید.

یرموک (یا جرموک یا وایوتز دزور مارز): شهر چشمه‌های آب معدنی و حیات‌وحش بوده و محیط بسیار زیبایی دارد. دریاچه معروف یرموک و صومعه Gnde در نزدیکی این شهر قرار دارند.

ساخکادزور (کوتایک مارز): که در نزدیکی ایروان قرار دارد، مقصد بسیاری از ورزشکاران و علاقه‌مندان طبیعت است. پیست اسکی این منطقه و صومعه کیچاریس دو منطقه بسیار مشهور این شهرند.

امیدواریم که تور ارمنستان به شما خوش بگذرد

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت: 13:13

برگزیدن  تور لحظه آخری روسیه, به قصد دیدن مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل دیدنی آن میتواند که  گزیده ی خوبی باشد.اما می بایست این نکته  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای جوی بادمای پایین می باشد که این داستان برای اکثرافراد دوست داشتنی نمی باشد.

سن پترزبورگ توریستی ترین شهر روسیه محسوب میشود .
این شهر بیشتر ازینکه یک شهر روسی باشد یک شهر کاملا اروپایی به نظر می رسد . به محض ورود به سن پترزبورگ به وضوح این پارادوکس را متوجه می شوید .
از نظر اقتصادی هزینه هایی که به آن فکر میکنید نسبت به سفرهای دیگر ارزان تر برای شما تمام میشود .


-همانطور که می دانید سن پترزبورگ شهر پل ها و جزیره هاست . بادهای شمالی که از دریای بالتیک و جنگل های شمالی می گذرند ، هوای پاک را برای جمعیت این شهر به ارمغان  می آورد .
وضعیت آب و هوایی سن پترزبورگ به دلیل همین بادهای مرطوب ، معتدل است . زمستان سرد و آزار دهنده و تابستان گرم و آزاردهنده است بنابراین بهترین زمان سفر به این تاریخ بزرگ از ماه مه تا سپتامبر است .
-به طور کلی نیم ساعت با تهران اختلاف زمانی دارد . و هر 100 روبل روسیه برابر با 1.5دولار آمریکاست .
- در هر جای دنیا داشتن خودروی شخصی یک موفیت است اما اما سن پترزبورگ هوای پاک خود را ترجیح میهد و دارای یک سیستم حمل و نقل گسترده ست . هزینه های مربوط به هرکدام از وسایل نقلیه را در تصویر زیر مشاهده می کنید .



-گردشگران وقتی وارد این شهر فوق العاده با آب و هوای باور نکردنی می شوند ،بی شک می خواهند که ساعاتی در خیابان های سن پترزبورگ تاریخی قدم بزنند و خرید کنند .
اگر شما هم بخواهید در این شهر خرید کنید حتما ب قلب شهر بزنید !
در سن پترزبورگ خیابانی به اسم نفسکی وجود دارد که اصطلاحا به آن قلب سن پترزبورگ گفته می شود . این خیابان 24 ساعاته ست و دارای رستوران های شیک و با تنوع بالاست و مراکز خرید زیادی دارد .
مرکز خریدRADUGA  که شامل سوپر مارکت های زنجیره ای ست دور تر از مرکز شهر قرار دارد ،در واقع در مسیر فرودگاه پولکووا ست که میتوانید زمانن باقی مانده را از این مرکز دیدن کنید.


امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 308 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:08

تور مالزی تمیزی در کشور مالزی نکته ای حائز اهمیت می باشد که سازمان بهداشت جهانی این بیماری ها را در سرزمین مالزی  گزارش کرده است: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ بهداشت در سرزمین مالزی باید به توصیه های زیر توجه نمود.

آشنایی بیشتر با شهر کوالالامپور و شگفتی های آن

شهر کوالالامپور پیشرفته ترین و مدرنترین شهر مالزی ست . هتل های مدرن سربه فلک کشیده با کلاس بین المللی، مراکز خرید جذاب و غذاهای محلی و بین المللی بخشی از جاذبه های این شهر است.

این شهر در حدود سال 1857 طی انقلاب صنعتی شروع به رشد کرد. پیشرفت آن توسط سه گروه انجام شد. 1: شهروندان بریتانیایی 2: ساکنان بومی مالای 3: چینی ها

پیشرفت کوالالامپور همراه شد با مهاجرت کارگران چینی، مالایی های روستاها و شهرهای اطراف و هندی های مهاجر همیشه همراه بریتانیایی ها. کم کم ساختمان ها و مراکز اداری شکل گرفت و کوالالامپور که روستایی بود کنار رودخانه Klang  به تدریج تبدیل به شهری بزرگ شد.

امروزه مرکز شهر در میدان Merdeka مرکز گذشته کوالالامپور است. ساختمان هایی نظیر ساختمان سلطان عبدالصمد، ایستگاه راه آهن قدیمی کوالالامپور و ... نمونه های خوبی از تاثیر معماری انگلیسی می باشند.

قسمتی جنوبی میدان Merdeka محله چینی هاست. در Jalan petaling ، فروشگاه ها و دست فروش های غذا بیش از همه به چشم می خورند. در میان رودخانه می توانید باغ دریاچه را بیابید. محل بزرگی است که باغ پرندگان کوالالامپور، پارک پروانه ها و چندین باغ جذاب در آن قرار گرفته اند.
پنانگ

کلمه پنانگ برگرفته از یک کلمه مالایی ( پینانگ ) است که نام یک گونه گیاهی ست. در سده پانزدهم مکانی بسیار خلوت بوده و ساکنین آن جوامع بسیار کوچک مالایی بوده اند. به تدریج ساکنان بازرگان جنوب هند به آن مهاجرت کردند. در سال 1786، فرانسیس لایت، مامور شرکت بریتانیایی هند شرقی متوجه شد که این جزیره در نقشه مسیرهای تجاری چین، هند و اروپا قرار دارد و اقدام به ساخت شهر جورج تاون در قسمت شمال شرقی جزیره کرد و علت انتخاب این نام ، پادشاهی جرج سوم در آن زمان در بریتانیا بود. جرج تاون به مرور اروپایی ها، عرب ها، هندی ها، ساکنان جنوب چین را به خود جذب کرد و آنان شروع به کسب و کار در آن منطقه کردند. ولی هرگز  برای انگلیس مفید نبود به خصوص زمانی که در سال 1819 سر استمفورد رافلز آنجا را به عنوان یکی از نقاط تجاری سنگاپور انتخاب کرد. در اواخر قرن نوزدهم پنانگ از رونق افتاد، تا سال 1957 که اقتصاد آن دوباره شکوفا شد. امروزه این جزیره جز مالزی حساب شده و 285 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن کمی بیش از یک میلیون می باشد که بیشتر از چینی ها تشکیل شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان مالزی مراجعه کنید .

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 288 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:02

تور ارزان چینو گردشگری در این سرزمین در طول چند سده گذشته بسیار توسعه یافته است. سرزمین چین را به مثال یکی از داغترین بازار های توریستی می شناسند.کشور چین از دید توریست و مسافر در رده سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

اگر در تور پکن چین شرکت نموده اید و مایلید در یکی از هتل های ۵ ستاره پکن اقامت داشته باشید یکی از هتل های ۵ ستاره پکن که امکانات رفاهی مناسبی عرضه می کند هتل لجندیل بیجینگ ( Legendale Hotel Beijin ) می باشد که داراي ۳۹۰ اتاق استاندارد با امکانات کامل اقامتی است .

 در کنار اتاق های عادی و استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است . مهمانان می توانند با اقامت درهتل لجندیل بیجینگ پکن از امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، سونا و استخر سر پوشیده بهره ببرند و یا در باغ هتل به استراحت بپردازند .

اگر به فعالیت های ورزشی علاقه دارید می توانید در مرکز بدنسازی هتل لجندیل بیجینگ پکن ورزش کنید و یا به همراه خانواده و در کنار سایر مهمانان در فعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنید . هتل کازینو نیز دارد .

قبل از رفتن به بازدید از اماکن گردشگری پکن می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد و همچنین با مراجعه به خدمات تورهای هتل لجندیل بیجینگ پکن برنامه گردش خود را از هتل بخواهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.

هتل لجندیل بیجینگ پکنبرای برگزای جلسات و همایش ها اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.هتل لجندیل بیجینگ پکن

از دیگر امکانات هتل لجندیل بیجینگ پکن می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، باغ و امکانات باربیکیو اشاره کرد .

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 313 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:19

تاثیر یوزر فرندلی بودن سایت در اینترنت مارکتینگ پارت چهارم

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در صفحاتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن پایگاه شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای بک گراندی تیره و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی وب سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

ایجاد بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های وب سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، وب سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند کنید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد کرد .

تاثیر یوزر فرندلی بودن وب سایت در بازاریابی اینترنتی قسمت سوم

قابلیت جستجوی پیشرفته در وب سایت
یکی از مهم ترین عوامل کاربرپسندی ، گذاشتن بخش جستجوی حرفه ای در سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد بازدیدکننده نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما بیابد . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در سایت شما بسیار فایده خواهد داشت. زمانی که بازدیدکننده بتواند با جستجو در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر کارآمد
میتوانید با استفاده از دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک آیکون ثبت سفارش در انتهای مطلب مربوط به هر کالا بازدیدکننده را به بخش خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به سادگی کالاهای مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:05

راحت ترین و بااطمینان ترین روش خریداری کاندوم را این سایت برای شما هدوستان عزیز فراهم کرده می باشد به این گونه که برای خریداری کاندم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و هزینه های خرید کاندم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

مورد اول: تحریک بانو به وسیله ی بازی کردن با موهای وی:


از نوک انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود برای ماساژ دادن شقیقه‌های سر بانویتان بهره بجویید.بعد بادستی موهایش را ماساژدهید وبا دست دیگر اورا در آغوش بکشید

دقت داشته باشید که این عمل را ازروی احساس به همسرتان انجام دهید.


ولطافتی که ازآن در این عمل بهره می گیرید بیان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار یا گفتار عمد یا غیر عمدی خود ذهن اورا به چیز دیگر مشغول کنید و او گمان کند فقط یک ابزار بازی برای شماست شما باید با رفتارتان این حقیقت را بفهمانید که شمابرای او و اوبرای شماست .


این روش را عموما خیلی از زوجین انجام می دهند چراکه نشانه ی دوست داشتن است.


روش دوم: تحریک همسرتان با مکیدن اطراف گردن

اکثربانوهازمانی زمانی که موهایشان را نوازش می کنید واز روی صورتشان کنار می زنید وبااحساس گردن آن هارا می مکید ومی بوسید وبه آرامی گاز می گیرید بسیار لذت می برند واین عمل را خیلی دوست دارند واحساساتشان را برمی انگیزد.

توصیه می شودبه هنگام عشقبازی با همسرتان ارتباط چشمی و کلامی را با او قطع نکنید؛ بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین

و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه‌های دیگر بدن هر دو طرف است.


تحریک جنسی زن با بوسیدن و لیسیدن گونه‌ها

بوسیدن و لیس زدن گونه‌ها نقش بسیار مهمی در تحریک جنسی زنان دارند. همچنین گونه‌ها نشانگرهای بسیار مناسبی برای تشخیص تحریک شدن زنان هستند که غالبا با سرخ شدن گونه‌ها می‌توانید از تحریک شدن همسرتان با خبر شوید.


تحریک زنان با نوازش از پشت


قابل توصیف نیست وقتى که شما او را به پهلو می‌خوابانید در حالی‌که پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائین می‌بوسید و نوازش می‌کنید. در این حرکت می‌توانید انگشت خود را روی مهره‌ها بالا و پایین ببرید و کمر او را مالش دهید. زنان عاشق این حرکت هستند.


لیسیدن و نوازش ران زن

چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه  جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هایش بپردازید.

نکته بسیار مهم: در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند،
لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می‌تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی‌اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد‌های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می‌توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می‌دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می‌آید یا نه؟ و... به کارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی

 

نوازش پشت و روی زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه‌هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. در حالی‌که او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. (اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحت‌تر می‌شود.) هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.


نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌های تحریک زن برای برقراری رابطه  جنسی - نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگیرید به طورى که کف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش می‌کند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا به مچ دست‌ها برسید.


در حالیکه از وقایع روزانه‌اش می‌پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.


لیسیدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگیرید و با مگیدن آن را تحریک کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید. قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.


نوازش و بوسیدن شکم زنان

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. سپس شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گه‌گاه با زبانتان آنرا لیس بزنید.


نقش پاها در تحریک جنسی زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشیدن به زن، پس از یک روز سخت کاری، مالش پاها به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود

و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید. مراقب باشید قلقلکش ندهید.

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم } می باشد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 351 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:41

انتخاب  تور لحظه آخری روسیه, به قصد تماشای شهرهای زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل دیدنی این مناطق میتواند که  نتخاب خوبی باشد.اما باید این داستان  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت قرب به قطب شمال دارای جوی بادمای پایین می باشد که این داستان برای اکثرافراد دوست داشتنی نمی باشد.








- برای بازدید از کاخ کرملین به زمان کافی نیاز دارید .
برای بازدی از این کاخ باید وقت کافی داشته باشید چراکه باید از شش کلیسا و موزه دیدن کنید .
برای بازدید از این کاخ برنامه دیگه ای نداشته باشد . و صبور باشید .
هزینه ورود به کاخ کرملین برای افراد غیر روسی گران است و فروشنده های بلیط انگلیسی نمیدانند در نتیجه تهیه بلیط و ورود به کاخ کلافه کننده ست .
برای دیدن از موزه آرموی به وقت و تحمل بیشتری احتیاج دارید. چراکه در این موزه طلا و جواهرات و الماس نگهداری می شود و برای خرید بلیط ها باید 45 دقیق قبل از ورود به موزه اقدام کنید .



 

 

5- فکر رانندگی را از ذهن خود خارج کنید .
در این شهر شلوغ و پر ترافیک هزینه کرایه اتومبیل زیاد است بنابراین در شهر مسکو بهتر است از مترو استفاده کنید .


6- در رستوران هایی که پیش خدمت ها لباس سنتی برتن دارند هزینه غذاها بالاست و اصلا رگ و بوی غذاهای سنتی مسکو را ندارند .
به جای آن میتوانید در استولووایا غذا را نوش جان کنید .


7-  کور رنگ نشوید!
در مسکو هرجایی را نگاه کنید خاکستری ست . بنابراین به پاک های رنگانگ مسکو بروید تا چشمان شما به یک رنگ عادت نکند.


8-  سوغاتی‌های معمول را نخرید.
برای خرید سوغاتی در مسکو به بازار های سنتی شهر بروید و اشیا آنتیک را خریداری کنید چرا که میتواند خیلی از عروسک هایی که دست فروشان مسکو به شما اصرار میکنند بخرید ،بهترند.

امیدواریم که تور روسیه به شما خوش بگذرد

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:11


امکانات سفارشی
درجه سی : ندارد
درجه بی : دارای 1 الی 2 بخش اختصاصی
درجه آ :  داری 3-4 بخش اختصاصی
پنل حرفه ای : دارای 4-6 بخش اختصاصی
پنل ویژه : تمامی بخش ها میتوانند به صورت اختصاصی طراحی شوند.




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، اضافه شدن هرگونه بخش اختصاصی افزون بر بخش های موجود طبق جدول تعرفه ها شامل هزینه بوده که این هزینه متعاقبا به کارفرما اعلام خواهد شد.

درج و مدیریت تصاویر
درجه سی : درج لوگوی ارسالی مشتری + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه بی : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر 2 تصویر ) + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه آ : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 3 الی 4 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر ) + آموزش  عمومی درج و مدیریت تصاویر
پنل حرفه ای : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 5 الی 6 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر )
پنل ویژه : تمام تصاویر مبتنی بر درخواست مشتری + آموزش اختصاصی




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به اسلاید شو مبلغ 2 هزار تومان ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به هر بخش از سایت مبلغ 1500 تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

نکاتی در مورد هزینه ها :

1 : در صورتی که کاربر یکی از درجه های فوق را انتخاب کند اما به بعضی از امکانات آن درجه نیاز نداشته باشد هزینه ای بابت آن کسر نمی گردد . البته ممکن است بنابر شرایطی شرکت ایفانت برای مشتری تخفیف در نظر بگیرد .

2 : پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .

 

3 : پشتیبانی برای تمام درجه های طراحی برای یک سال به رایگان انجام می گردد . اما برای پنل های ویژه و حرفه ای پشتیبانی ویژه انجام خواهد شد . برای اطلاع از خدمات پشتیبانی با مسئول پشتیبانی تماس بگیرید .

 

4 : هاست و دامنه (دویست مگابایت هاست لینوکس آلمان و یک دامنه داد آی آر ) برای تمام درجه ها غیر از درجه c برای یک سال به رایگان هدیه داده می شود و در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید هزینه ای کسر نمی گردد.

 

5  : امکانات و طرح ظاهری مهمترین ملاکهای تعیین قیمت دقیق می باشند و تا این موارد به طور دقیق مشخص نگردد امکان تعیین هزینه های دقیق وجود ندارد . به همین دلیل هزینه ها در جدول تعرفه های بالا به صورت تقریبی درج شده اند .

 

6 : در بخش گرافیک و ظاهر سایت معمولا هرچقدر طرح ظاهری سایت دارای موقعیت های (پازیشن) بیشتر , افکتهای بیشتر , طراحی استاندارد و مدیریت قالب حرفه ای , استفاده از اصول رنگشناسی , اسلایدر و اسلایدشو ها و در نهایت زیبایی و کارایی و کاربر پسندی بیشتر باشد سطح گرافیک به سمت سطح حرفه ای و در نتیجه هزینه بالاتر نزدیک تر میشود.

 

7 : در بخش امکانات مورد نیاز هر چقدر امکانات دارای ارتباط بیشتر با کاربر , پیچیدگی ساخت و مدیریت , زمان بر بودن ساخت و در نهایت هر چقدر اختصاصی تر و سفارشی تر باشد به سمت حرفه ای و هزینه بالاتر نزدیکتر خواهد شد .


توجه : سایر جزئیات مطابق با جدول تعرفه ها ( موجود در منوی تعرفه ها ) میباشد .

پشتیبانی :

توجه : خدمات پشتیبانی شامل اولویت بندی میباشد و اولویت انجام درخواست ها بر اساس تعرفه انتخابی مشتری میباشد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.
خب از عنوان میتونید متوجه بشید که نظر من تقریبا اینه که هرچی از فلش در طراحی سایت استفاده نکنیم بهتره . البته این فقط نظر منه و قطعیت هم نداره . دلایل من برای عدم استفاده از فلش در طراحی سایت.

1 : عدم نمایش در بعضی سیستم ها - خب تقریبا همه میدونیم که اگه فلش روی مرورگر نصب نباشه فلش در سایت نمایش داده نمیشه . و چون سیستم های زیادی هستند که فلش روی مرورگر آنها نصب نیست پس تقریبا تعداد زیادی از بازدید کنندگان سایت شما قادر به مشاهده سایت نیستند و این تقریبا بزرگترین مشکل فلش هست .

2 : عدم خوانده شدن متون فلش توسط موتورهای جستجو : متون موجود در فلش ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمیشوند بنابراین این مورد میتونه یک فاکتور منفی در سئو و رتبه ی گوگل شما باشه.

3 : سختی ویرایش : برای سایتهای داینامیک که مدیر سایت که ممکنه شخص متخصص و حرفه ای نباشه ویرایش و تغییر عنصر فلش دشوار خواهد بود.برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

4 : مشکل نمایش در گوشی های موبایل : البته درسته که با نصب فلش پلیر موبایل تقریبا این مشکل حل میشه .اما گوگل اخیر وجود فلش در سایت را نشانه ناسازگار بودن سایت شما با موبایل اعلام میکنه .

5 : اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید باید بدانید که استفاده از فلش در هنگام ساخت سایت ممکن است هزینه شما را افزایش دهد.

مضرات و مشکلات استفاده فلش در طراحی سایت

خب البته فلش مزایایی هم داره . اما مضرات آن به اندازه کافی من را قانع میکنه که ازش استفاده نکنم.حالا بد نیست بعضی مزایاش را هم بگم .

1 : زیبایی و پویایی خیلی زیاد : خب عناصر فلش در سایت به شدت باعث زیبا شدن و پویا شدن سایت میشوند.

2 : سبک بودن : عناصر فلش در سایت با وجود تمام گرافیکی و پویایی بودن به حد باور نکردنی ای سبک هستند.

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.

معرفی سوغات اراک


سوغات اراک، موضوع مطرح شده در این بخش است و قصد داریم بهترین محصولات اراک و استان مرکزی را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب و خرید سوغات بدون دغدغه باشید. با رفتن به بازار سرپوشیده ی اراک که یکی از زیباترین بازارهای ایران است و در کنار این جلوه های زیبا  می توانید از دیدن سوغات و صنایع دستی اراک لذت ببرید. از معروفترین سوغات های اراک می توان به نان فتیر اشاره کرد که از طعم بسیار فوق العاده ای دارد. همچنین شیرینی گوش فیل، انگور و کشمش اراک زبانزد خاص و عام است.

دیگر سوغاتی  های معروف شهر اراک عبارتند از:  انار- لبنیات- گردو-  بادام-  شیره انگور- باسلوق- صابون محلی-نان فتیر اراک

نان فتیر از نان های سنتی اکثر شهرهای ایران است که در مواردی اندک با هم متفاوت هستند. نان فتیر اراک در سفره های نوروزی این شهر از قدیم الایام جایگاه داشته و هنوز هم موقعیت خود را حفظ کرده است. نان فتیر اراک بدون هیچ خمیر مایه ای عمل می آید و به روش های سنتی پخت می شود. تعریف دیگر که برای نان فتیر می توان ارائه داد نوعی نان شیرمال است که روی آن با زرد چوبه زده می شود و در اندازه های کوچک در تنور پخت می شوند. شما میتوانید برای اقوام خود این نان خوش طعم و ملایم را بعنوان سوغات تهیه کنید.

شیرینی گوش فیل اراک

شیرینی گوش فیل یکی از شیرینی های محبوب شهر اراک می باشد که به علت نوع پخت و مواد اولیه ی آن  بسیار ترد است و خوردن آن بعنوان عصرانه در کنار چای بسیار دلنشین است. این شیرینی همانطور که از نامش مشخص است بی شباهت به گوش فیل نیست. پیشنهاد می کنم این شیرینی را بعنوان سوغات اراک تهیه کنید تا اقوام و دوستانتان طعم دلنشین این شیرینی را هیچ گاه فراموش نکنند.

انگور و کشمش اراک

تاکستان های بسیاری در مناطق اطراف اراک قرار دارد که سالانه درصد بسیاری انگور در انواع مختلف (بیش از ۲۰ نوع) تولید می کنند. که روستای هزاوه ی استان مرکزی در این زمینه پیش رو است. همانطور که می دانید انگور فصل خاصی دارد و شما نمی توانید در سفر به اراک در هر فصلی آن را تهیه کنید. اما فرآورده های مختلفی را می توان از آن تهیه کرد مانند کشمش که طرفداران بسیاری در بین مردم ایران دارد پس حتما بعنوان یک سوغات آن را از شهر اراک تهیه کنید. دیگر فرآورده های بدست آمده از انگور که در این شهر می توان یافت شیره ی انگور، شربت رب انگور، سرکه انگور، مویز و سرکه شیره می باشد که بعنوان سوغات استان مرکزی و شهر اراک انتخاب خوبی است.

در زیر به تعداد اندکی از خواص این میوه ی خوشمزه اشاره شده تا انگیزه شما برای انتخاب این محصول و فرآورده های آن برای سوغات زیاد شود.

   دارای خاصیت آنتی اکسیدان و سرشار از انرژی
    منبع ویتامین D
    منیع غنی آهن

 

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.



چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 324 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:50


انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه سی : ندارد + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + آموزش عمومی
درجه بی : طرح ساده + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + آموزش عمومی
درجه آ : طرح متوسط + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای : طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه : طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی



نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

بسیار مهم :
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام هزینه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.

یادمه چند سال پیش وقتی من مرکزی را برای ارائه خدمات طراحی سایت با عنوان طراحی سایت ارزان راه انداختم می شد گفت در این زمینه فقط خودم فعالیت می کردم .

یعنی وقتی در گوگل کلمه طراحی سایت ارزان را جستجو می کردم سایت من اولین نتیجه بود و بقیه نتیجه ها یا الکی بودن یا اسپم بودن یا سایتهای آگهی بودن .

اما الان بعد از گذشت چند سال شما اگر طراحی سایت ارزان را سرچ کنید فکر کنم تا صفحه 50 گوگل همسایت رسمی وجود داره که داره توی این زمینه رقابت می کنه.

و از اون جالب تر اینه که شرکتهای بزرگ که در کلمات سنگین مثل طراحی سایت در صدر نتایج هستند یواش یواش دارن عنوان سایتهاشون را به طراحی سایت ارزان تغییر می دهند.

خب تقریبا به همین نسبت بازار هم رشد کرده و متقاضی این خدمات هم خیلی زیاد شده .اگر بخواهیم یک بررسی کوتاه توی این زمینه بکنیم که چرا این همه سایت به صورت قارچی توی اینترنت رشد کردن که همه خدمات طراحی سایت ارزان میدن .میشه به عوامل زیادی پی برد.برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

مورد اول : با وجود بیکاری که هست اکثرا دنبال راه اندازی کسب و کاری برای خودشان هستند.این کار برای خدمات دهندگان تازه کار نیازی به سرمایه نداره و با توجه به نبود قانون کپی رایت یک شخص یا شرکت طراحی سایت برای شروع نیازی به خرید نرم افزارهای چند میلیونی نداره با دانلود چند نرم افزار می تونه کار خودش را بدون سرمایه شروع کنه .

مورد دوم : درآمد مناسب : برای یک شخص تازه کار گرفتن دو سه تا سفارش در ماه و درآمد یک میلیون میتونه خیلی ایده آل باشه .چون شخص مثل شرکتهای دیگه نیازی به صرف هزینه اجاره دفتر و حقوق کارمند و مالیات و .. نداره .

البته موارد خیلی بیشتری هم هست .

قصد من از نوشتن این مقاله کوبیدن هیچکدام از این عزیزان و همکاران نیست.اما شاید برای خیلی از شرکت های طراحی سایت سوال شده باشه که چرا این همه شرکت طراحی سایت ارزان داره به وجود میاد .من خواستم جوابی به سوال موجود توی ذهن اونها داده باشم

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.

غذاهای محلی اراک

آبگوشت دو گوله دودار یا آبگوشت دوغ‌دار آبگوشت دوغ‌دار که به لهجه اراکی و گویش لری دوگوله دودار معروف است از غذاهای سنتی و محلی شهر اراک و استان لرستان است. این غذا در استان لرستان به نام آبگوشت کشک لری معروف است. در اراک به آن چغندر سفید هم اضافه می‌شود

دستور شماره یک، لرستان

گوشت آبگوشتی ۵۰۰ گرم
نخود و لوبیا سفید ۲ پیمانه
بادمجان سرخ کرده ۲ عدد
پیاز بزرگ ۱ عدد
سیر ۴ حبه
کشک ۲۵۰ گرم
نمک و زردچوبه و نعنا خشک به میزان لازم
روغن مایع به میزان لازم






روش پخت:

نخود و لوبیا را از شب قبل خیس کنید و هنگام پخت غذا، آب آن‌ها را خالی کنید و بشویید. گوشت، نخود، لوبیا سفید، نمک، پیاز خرد کرده و حبه‌های سیر را با ۵ پیمانه آب خوب بپزید. پس از اینکه یک ساعت از پخت آبگوشت گذشت، زردچوبه را بریزید و نیم ساعت مانده به پایان پخت آبگوشت، بادمجان‌های سرخ شده راهم اضافه کنید. در آخر، کشک را اضافه کنید تا چند جوش بزند. کمی نعنا داغ درست کنید و در آبگوشت بریزید. وقتی آبگوشت کاملا جا افتاد، آب آن را در ظرف‌های جداگانه بکشید. گوشت، بادمجان، لوبیا و نخود را نیز با هم بکوبید و با سبزی خوردن و نان سنگک سرو کنید.
دستور شماره دو؛ اراک
این مطلب را هم ببینید :  حمام خان ماهان

آبگوشت دوغ دار (دوگوله دودار)

مواد لازم برای ۶ تا ۸ نفر:

گوشت دم سینه گوسفند یا گردن یک کیلو
بادنجان قلمی پوست گرفته و سرخ کرده ۵ عدد
نخود و لوبیا سفید ابگوشتی رویهم یک لیوان
ادویه آبگوشتی یا خورشی و زردچوبه
کشک جوشیده غلیظ ۳۵۰ گرم
نعنا داغ و پیاز داغ و سیرداغ
چغندر سفید خرد شده دو عدد





طرز تهیه:

از قبل نخود و لوبیا را خیس کرده و سپس با گوشت و پیاز و زردچوبه و ادویه باز بگذارید تا گوشت و حبوبات بپزند. سپس چغندر خرد شده را اضافه کنید تا در آبگوشت بپزد. در انتها بادجان سرخ شده را اضافه کنید و نمکش را بچشید. وقتی چغندر و بادنجان پخت نوبت افزودن کشک است. کشک را اضافه کرده و اجازه دهید چنئ جوش بزند. اکنون در ظرف مناسب کشیده و یا نعنا داغ و سیر داغ و پیاز داغ تزیین کرده و سر سفره ببرید.

هم اکنون طراحی سایت در اراک و طراحی وب سایت در اراک در خدمت شما می باشد.



چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 294 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:12


انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه سی : ندارد + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + آموزش عمومی
درجه بی : طرح ساده + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + آموزش عمومی
درجه آ : طرح متوسط + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای : طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه : طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی



نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

بسیار مهم :
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک - وب دیزاین در خدمت شما می باشد.

بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین به دنبال یافتن روش هایی برای جذب بازدید کننده بیشتر میباشند و در این میان ممکن است برخی از مدیران درهنگام ساخت وب سایت صرفا به جنبه های ظاهری ساختن وب سایت خود اهمیت داده و برخی دیگر صرفا به محتوای وب سایت خود اهمیت داده و به هیچ وجه به جنبه های ظاهری سایت خود اهمیت نمیدهند. به نظر شما آیا نحوه عملکرد این دو گروه از مدیران کسب و کارهای آنلاین صحیح است؟
 ابتدا باهم نتیجه عملکرد این دو گروه را مقایسه کنیم :
تصور میکنیم به یک وب سایت بسیار زیبا اما با محتوایی ضعیف وارد شده ایم ، وب سایتی که هزینه طراحی سایت آن بسیار بالاست اما از نظر محتوای مورد پسند کاربران قابل قبول نمیباشد . به نظر شما آیا هیچ کاربری حاضر است تنها به دلیل گرافیک وب سایت در آن باقی بماند و به مخاطب دائمی آن سایت تبدیل شود ؟
یا فرض کنیم به یک وب سایت بسیار ساده اما با محتوایی قدرتمند وارد شده ایم ، در ابتدا میتوان گفت که این گونه سایت ها شاید شانس بیشتری برای نگهداشتن و جذب بازدیدکننده دارند اما به احتمال بسیار زیاد ، به دلیل سادگی بیش از اندازه سایت ممکن است در اثر خستگی چشم کاربر و یا علاقه کاربر به بازدید از سایت هایی با گرافیک نسبتا مناسب تر ممکن است کاربران در این سایت ها نیز ، تبدیل به مشتری و یا مخاطب دائمی نشوند.


به نظر شما راه حل رفع این مشکل چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

حال شما تصور میکنید حفظ بازدید کننده سخت تر از جذب آن است یا خیر ؟ به نظر شما چگونه میتوان این مشکل را حل کرد؟

به نظر من راه حل رفع این مشکل بسیار ساده میباشد ، میتوانید با استراتژی هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت ، از یک وب سایت با گرافیک کاملا مناسب برخوردار شوید ، و از طرفی با نوشتن مقالات و متن هایی قدرتمند ، علاوه بر افزایش میزان بهینه سازی سایتتان میتوانید نسبت به جذب بازدیدکنندگان نیز موفق عمل کنید. میتوانید برای چگونه نوتن محتوای سایت خود کمی مطالعه نمایید ، و یا روش هایی برای افزایش گرافیک سایت خود در نظر بگیرید تا بتوانید در کنار گرافیک وب سایتتان ، محتوای قدرتمندی نیز داشته باشید.

هم اکنون طراحی سایت در اراک - وب دیزاین در خدمت شما می باشد.

 

درباره ی اراک چه می دانید ؟

یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۰ خورشیدی برابر با ۵۲۶٬۱۸۲ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید.

از سده دوم اسلامی ناحیه میان همدان، ری و اصفهان عَراق نامیده شد که بعدها برای تمایز با عراق عرب آن را عراق عجم نامیدند. عَراق معرب اراک است. اراک نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهر جوانی محسوب می‌شود. این شهر در دوران قاجار بنیان گذاشته شده و کمی بیش از دو قرن قدمت دارد. نام شهر که ابتدا قلعه‌ای نظامی در کنار روستای کرهرود بود قلعه سلطان‌آباد، بعد سلطان‌آباد عراق و در سال ۱۳۱۶ خورشیدی به اراک تغییر نام داد. بانی شهر اراک یوسف‌خان گرجی معروف به سپهدار بود که شهر را در طول چند سال و با هزینه ۲۰۰٬۰۰۰ تومان ساخت. در شهر جدید تمامی تأسیسات شهری از قبیل قنات، حمام، آب‌انبار، مسجد، مدرسه، سقاخانه، بازار و ارگ حکومتی ساخته شد. با رونق گیری اقتصاد شهر و عبور راه‌آهن سراسری از شهر، مهاجرت به شهر افزایش یافت.

شهر اراک دارای زمستان‌های سرد و مرطوب و تابستان‌های گرم و خشک است و کوه‌های اطراف شهر، تالاب میقان و دشت فراهان بر آب و هوای آن تأثیر می‌گذارند. شهر در میان پایکوه‌های داخلی رشته‌کوه زاگرس قرار دارد و از جمله شهرهای امن از نظر لرزه‌خیزی است که احتمال وقوع زلزله بالای ۵ ریشتر در آن بسیار ضعیف است.

مردم شهر اراک عمدتاً مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند، اما اقلیتی از مسیحی و بهائی نیز وجود دارند. زبان مردم، فارسی با لهجه اراکی است.

اراک یکی از شهرهای صنعتی ایران است که از لحاظ گوناگونی محصولات صنعتی، نخستین، از لحاظ وجود صنایع مادر، دومین و به طور کلی چهارمین قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود. این شهر به واسطه وجود صنایع مادر، تولید ۸۰٪ تجهیزات انرژی کشور، وجود بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده آلومینیوم کشور و وجود بزرگ‌ترین معدن سدیم سولفات کشور، به‌عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته شده‌است و به همین دلیل یکی از آلوده‌ترین شهرهای ایران است. طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک از جمله طرح‌های ملی است که برای کاهش آلودگی شهر به تصویب رسید، اما اجرای ضعیف آن بعد از چند سال باعث شد تا مردم اراک در سال ۱۳۹۲ خورشیدی به مدت ۱۸ هفته تجمعات اعتراضی نسبت به وضع موجود برپا کنند. ترافیک و گرانی مسکن از جمله مشکلات دیگر این شهر است.

از لحاظ گردشگری، قدمت بیشتر بناهای تاریخی اراک به دوره قاجار بازمی‌گردد. از مهمترین صنایع دستی شهر، قالی اراک است که در گذشته اهمیت و اعتبار فراوانی داشته است و رقیب قالی کرمان بود.

هم اکنون طراحی سایت در اراک - وب دیزاین در خدمت شما می باشد.



چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:46


سئو ( بهینه سازی ساختار سایت )
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .


گرافیک ( ظاهر سایت )
درجه سی : گرافیکی ساده و غیرقابل تغییر بر اساس درخواست مشتری ( مشتری فقط میتواند تم رنگی وب سایت را انتخاب کند )
درجه بی : گرافیک متوسط + امکان تغییر در رنگ بندی سایت ، فاقد طراحی هدر و تصاویر گرافیکی برای بخش های مختلف سایت
درجه آ :  گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر
پنل حرفه ای: گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت
پنل ویژه : گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت





نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

فرم تماس ، آمار سایت ، سایر امکانات اولیه
درجه سی : دارد
درجه بی : دارد
درجه آ : دارد
پنل حرفه ای : دارد
پنل ویژه : دارد




ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام قیمت طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد

یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد، عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند .در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک  مراجعه کنید.


مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد


استان مرکزی

بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می‌باشد. این استان به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود. در روزگار کهن این مکان عراق نام داشت که در زمان تسلط اعراب بر ایران عراق عجم نامیده می‌شد که شامل بسیاری از استانهای همجوار امروزی می‌شد

این استان از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است.

این استان با مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰ کیلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادی دارای سکنه و ۴۶ آبادی خالی از سکنه‌است.

مرکز این استان شهر اراک است. شهرستانهای این استان عبارت‌اند از: اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب.

 

آب و هوای استان به علت وجود کوه‌های مرتفع، مجاورت با حاشیه مرکزی ایران، همجواری با بخشی از منطقه حوض سلطان، کویر میقان و حوزه آبریز دریاچه نمک و همچنین قرار گرفتن در محل تلاقی دو رشته کوه البرز و زاگرس، دارای آب و هوایی متنوع است. همچنین جهت و جریان وزش بادهای غربی ـ مدیترانه‌ای و اقیانوس اطلس، توده‌های هوای فشار زیاد اقیانوس هند و جریانهای سرد آسیای مرکزی شرایط اقلیمی استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

مهمترین انواع آب و هوای استان عبارتند از: آب و هوای نیمه بیابانی در مناطقی چون ساوه و زرندیه، آب و هوای معتدل کوهستانی همراه با زمستان سرد و تابستان معتدل، در شهرستان‌هایی مانند اراک، خمین، تفرش و محلات. آب و هوای سرد کوهستانی با زمستانی سرد و برفی و تابستانی خنک در محدوده‌های جغرافیایی شهرستان شازند.همچنین در بخش‌هایی از شهرستان فراهان مخصوصاً روستای کسرآصف مناظری زیبا دارند که انسان را به یاد جنگل‌های شمالی ایران می‌اندازد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد



چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:15

تور مالزی بهداشت در سرزمین مالزی امری حائز اهمیت ست که مرکز بهداشت دنیا این بیماری ها را در کشور مالزی  مشاهده کرده است: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای نگهداری بهداشت در سرزمین مالزی باید به توصیه های ذیل توجه نمود.

آشنایی با کشور مالزی

کشور مالزی با 329758 کیلومتر مربع وسعت، متشکل از دو قسمت مالزی غربی یا شبه جزیره مالزی و مالزی شرقی یعنی ایالات صباح و ساراواک بوده و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد.

جمعیت این کشور بیست و پنج و نیم میلیون نفر و ترکیب جمعیتی آن عبارت است از نژاد ملایو %58، نژاد چینی %25، نژاد هندی %7 و سایر اقوام و جمعیت غیر مالزیایی کمتر از %10 می باشند و مردم

این کشور به زبانهای ملایو، انگلیسی، چینی و هندی صحبت می کنند.   

دین رسمی مردم، اسلام شافعی می باشند که حدود 58% از کل جمعیت را تشکیل می دهند و پیروان بودیسم، کنفسیوس، مسیحیت و سایر ادیان نیز طبق قانون اساسی برای انجام شعائر مذهبی خود از آزادی کامل برخوردار هستند.

این کشور دارای آب و هوای مرطوب و استوایی و بدون فصول متمایز است، متوسط دما 30-26 و میزان بارندگی 400-250 سانتی متر در سال می باشد.
ایمنی و امنیت

1- جنوب شرق آسیا در سالهای اخیر از طرف گروههای تندرو هدف برخی حملات و بمب گذاری ها قرار گرفته و به همین سبب بر ناامنی این منطقه افزوده است. از جمله این حملات می توان به انفجارهای بالی در اکتبر 2002 اشاره نمود.

2- لازم است محل سکونت خود را در مراکز و هتل های شناخته شده انتخاب نمائید و از رفت و آمد در مراکز و مناطقی که می تواند مورد هدف گروههای تندرو قرار گیرد خودداری کنید.

3- جيب بري ،‌کف زني ، کيف قاپي ، سرقت مدارک ، موبايل ، رايانه لپ تاپ ، دوربين و ... با استفاده از غفلت مسافرين به هنگام خريد در فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و اماکن شلوغ و نيز صحنه سازي از قبيل ريختن سکه ، انداختن دسته کليد و غيره اطراف سوژه مورد نظر و مشغول کردن وي صورت مي گيرد .

4- بعضا افرادي به محل اقامت اتباع خارجي مراجعه و با اظهار اينکه وي در برخي از مسابقات برنده شده است مبالغي را جهت انجام امور اداري مطالبه و قول مي دهند وجه دريافتي را بهمراه جايزه ( که عمدتا رقم قابل ملاحظه اي را اعلام مي نمايند ) مسترد نمايند . روش گفته شده از راه هاي جديد کلاهبرداري بوده و در صورت برخورد از هرگونه همکاري و پرداخت وجهي خودداري نمائيد .

5- بانوان ايراني که زيورآلات مورد استفاده خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند طعمه هاي مناسبي براي سارقين مي باشند .

6- توصيه مي شود از قدم زدن در مناطق خلوت و هنگام شب خودداري نمائيد .

7- گزارش هائی مبنی بر سرقت گذرنامه و دیگر مدارک مسافرتی اتباع خارجی دریافت گردیده است؛ بنابراین لازم است هنگام رفت و آمد در داخل شهر، در محل های بازرسی، ترمینال ها، فرودگاه و دیگر مراکزی که گذرنامه شما بررسی می شود، با هوشیاری تمام عمل کنید.

8- برای استفاده از کارت های اعتباری، باید با هوشیاری هر چه تمامتر اقدام نمائید، چون در صورت سهل انگاری، توسط تبهکاران از کارت های اعتباری شما یا کد آن تصویر برداری شده و با خریدهای کلان، مخارج هنگفتی بر شما تحمیل می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان مالزي مراجعه کنید .

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 297 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:37

می بایست بیان کرد تور ترکیه با توجه به موقعیت کشور ترکیه به عنوان نقطه ی صفری میان خاورمیانه و اروپا  همیشه دردید تعداد بسیاری از خانواده هایی که فکر یک سفر چندهفته ای  خوب را دارند قرار می گیرد.

آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است  این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.

آنتالیا شهری است که هیچ توریستی از آن خسته نمی شود و همه نوع مسافری از انتخاب تور ترکیه و رفتن به آنتالیا لذت می برد. این شهر ساحلی مرکز گشت و گذار، خرید، خورد و خوراک و بازی های آبی است. شهر آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه قرار گرفته است که از سمت شمال با شهر بوردور از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق با شهر سریک و از غرب با شهر کورکوتلی و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه شده‌است.

تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن منتهی می‌شود.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 273 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 13:43

می بایست بیان کرد تور ترکیه   با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان خط میان آسیا و اروپا  هرساله دردید تعداد بسیاری از مردمانی که قصد یک مسافرت تفریحی  عالی را دارند قرار می گیرد.

هتل 5 ستاره کریزما د لوکس کوش آداسی یکی از بهترین اقامتگاه های لوکس و مجلل شهر است که در کنار دریای اژه قرار داشته و دارای 60 متر ساحل اختصاصی می باشد . بهره مندی از امکانات ساحلی و پلاژ اختصاصی ،محیط خانوادگی ، فضای سبز و … موجب شده تا برتعداد گردشگران داخلی و خارجی این هتل مجلل افزوده شود . این هتل مجلل دارای سازه ای مدرن با معماری زیبا، کادر خدماتی باتجربه، کامل ترین سرویس دهی ، بهترین خدمات رفاهی ، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی بوده که همین خصوصیات از ویژگی های ممتاز هتل محسوب می شود . محیط داخلی و خارجی هتل همیشه آراسته و منظم می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر و تا منطقه افسوس 20 کیلومتر فاصله دارد .

 هتل کریزما د لوکس کوش آداسی دارای 218 اتاق و سوئیت رویایی و استاندارد می باشد . متراژ متفاوت ، دکوراسیون لوکس ، پنجره هایی بزرگ با نور طبیعی، بالکنی مشرف به ساحل، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش و … بخشی ویژگی های این اتاق های مدرن است .

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 305 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 14:27

می بایست گفت تور ترکیه   با نگاهی به جای کشور ترکیه به عنوان مرز میان خاورمیانه و اروپا  همیشه دردید تعداد کثیری از مردمانی که فکر یک سفر چندهفته ای  خوب را دارند قرار می گیرد.

نکات امنیتی کوش آداسی:

ترکیه بخاطر توریستی بودنش کشور امنی می باشد اما با این حال حتما باید موارد ایمنی را مورد توجه قرار دهید. توصیه می‌شود در مکان های شلوغ مراقب وسایل خود الخصوص مدارک شناسایی خودتان باشید. بهتر است از مدارک خود کپی تهیه کنید و آنها را همراه داشته باشد چون در ترکیه فتوکپی مدارک در بیشتر جاها کفایت می کند.
خرید در کوش آداسی:

اگر از کنار کاروانسرا، خیابان بارباروس هایرتین را مستقیم بروید، به بازار قدیمی کوش آداسی می‌رسید که بافت سنتی خودش را حفظ کرده، این بازار کوچه‌هایش سنگ‌فرش است و ماشین اجازه‌ی ورود ندارد. این بازار پر است از مغازه‌های کوچک و بزرگ فرش، صنایع‌دستی سنگ و مهره، مجسمه‌های گچی، ظروف سفالی، ادویه‌ها و از همه زیباتر، پارچه‌های رنگین ترکی است.

کوش آداسی

اگر اهل خرید هستید و به این بازار رفتید با مغازه دارها چانه بزنید و تخفیف بگیرید. از دیگر مراکز خرید کوش آداسی مرکز خرید کوش در محله کاله ایچی است که انواع اجناس و البسه را می توانید در آن بیابید. مرکز خرید آتلتس در منطقه sokke و در فاصله نسبتا کم از کوش آداسی قرار گرفته است و در آن انواع مارکهای معتبر بین المللی و ترکی است که به حراج گذاشته شده است. همچنین هر هفته سه بازار محلی در کوش آداسی برگزار می شود، بازارهای روزهای سه شنبه و جمعه به میوه و سبزیجات محدود می شود و چهارشنبه بازار که در نزدیکی ایستگاه مینی بوس مرکز شهر است انواع پوشاک از جمله اصل و تقلبی را دارا است. لوازم خانگی، آرایشی و کیف و کفش هم در این بازار دیده می‌شود.

کوش آداسی
توصیه بهداشتی:برای رفتن به کوش آداسی توصیه می شود خود را بیمه کنید و حتما اگر از داروی خاصی استفاده می کنید به اندازه نیاز و با نسخه پزشک همراه خود داشته باشید چون در کوش آداسی و دیگر شهرهای ترکیه هزینه درمان و دارو بسیار بالا می باشد و برایتان گران تمام خواهد شد.

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.

چگونه خود را بیاراییم ...
ما را در سایت چگونه خود را بیاراییم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kjl;l; yutyttg بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 13:42